NY SJEF FOR FORSVARETS SKOLESENTER

Flaggkommandør Arne Røksund ble 1. september utnevnt til kontreadmiral i Sjøforsvaret, og blir beordret til stillingen som sjef for Forsvarets skolesenter med tiltredelse fra det tidspunkt Forsvarsdepartementet bestemmer.

Aktuell link: http://www.mil.no...
Flaggkommandør Arne Røksund er 47 år (født 12. juni 1959). Han har gjennomført Sjøkrigsskolens operative linje, Sjøforsvarets stabsskole I og Collège interarmées de defense, Frankrike, i tillegg til en rekke fagrelaterte kurs i inn- og utland. Av sivil utdannelse innehar han graden Dr.art. i historie. I tillegg har han lavere nivås utdannelse innen psykologi, bedriftsøkonomi og statsvitenskap. Han ble utnevnt til flaggkommandør 1. april 2005.

Flaggkommandør Arne Røksund har i tillegg til variert tjenesteerfaring innen egen forsvarsgren, blant annet vært organisasjonssekretær, redaktør og informasjonsleder i Befalets fellesorganisasjon, militærstipendiat ved Forsvarets høgskole/Institutt for forsvarsstudier, prosjektoffiser ved Forsvarets forskningsinstitutt, assisterende hovedlærer strategi og fellesoperasjoner ved Forsvarets stabsskole, senior stabsoffiser i Forsvarets overkommando/Sentralstaben/Strategi- og langtidsplanavdelingen, sekretær i utredningen om Forsvarets ledelses- og kommandoapparat under Forsvarsdepartementet og prosjektleder ny/revidert befalsordning. Han har videre tjenestegjort som stipendiat ved Forsvarets skolesenter/Institutt for forsvarsstudier, som seksjonsleder i Forsvarsdepartementet i seksjon for Personellpolitikk og siden 1. april 2005 som sjef for Forsvarets stabsskole.

Foredragskveld onsdag 03 nov kl 1800 – 2100.

Styret i FHSF har den store glede av endelig å kunne
invitere foreningens medlemmer til foredragskveld
onsdag 03 nov kl 1800 – 2100.
Foredragsholder: FORSVARSSJEFEN, GENERAL EIRIK
KRISTOFFERSEN

Årsmøte 2021 - Revidert regnskap

Vedlagt finner du revidert regnskap m/revisors
kommentarer.

Årsmøte 2021 - Valgkomiteens innstilling til valg av styre

Vedlagt finner du link til valgkomiteens innstilling til valg av
styre

Innkalling til Årsmøte i Forsvarets høgskoleforening (FHSF) 2021 – informasjon til medlemmer

Hei alle sammen!

Da er vi kommet til mars 2021. Ett år etter at Covid-19-
pandemien slo inn over oss preges hverdagen fortsatt av
de forsiktighetsregler og begrensninger den medfører.

Årsmøte 2021

Vedlagt finner du link til forslag til budsjett for 2021